Saturday, April 12, 2008

Spaguta, buna si la mine si la tine!

- Buna seara! Doua bilete, va rog!...si ii intind soferului microbuzului 46, 5 lei. Ma mai intreaba o data cate bilete vreau si dupa ce imi da rest 3 lei imi spune:
- Fuji acolo in spate, domnisoara!

Nu am mers in spate, m- am asezat impreuna cu prietena mea pe la mijlocul microbuzului. La un moment dat ma intreaba Ana unde sunt biletele. Ii spun ca nu mi le - a dat soferul, la care prietena mea speriata imi spune ca e control. Pe langa noi mai erau inca sase persoane carora soferul nu binevoise sa le dea bilet. Domnii controlori i - au dat soferului drept "pedeapsa" sa plateasca toate amenzile.
O domnisoara foarte revoltata le spune controlorilor ca nu e prima data cand se intampla acest lucru si ca trebuie luate masuri neaparat. Nu ii convine sa mearga cu 1 leu in loc de 1,5 lei sau erau domnii prea draguti si nu s - a putut abtine sa nu vorbeasca cu ei?

1 comment:

PyroManu said...

"Spaguta, buna si la mine si la tine!" dupa cum zici....dar daca ar fi valabila numai in transportul public ... dar din pacate nu e ... e valabila in aproape orice domeniu ... dar sa ramanem totusi la transportul public ... eram intr-o seara intr-un microbuz RATP (nu zic ruta ca dupa aia fac reclama si poate mai e interesata si alta lume) si stateam in fata, langa sofer...drumul fiind destul de lung...am intrat in vorba cu soferul si mi-a dat multe informatii despre cum se poate "pacali" controlul RATP...nu-mi place sa fur daca nu sunt furat...si cum statul fura de la noi, poporul, o sa fur de la stat pana se invata minte! dar eu o sa fur cu bun simt, nu ca STATUL...care din cate se observa...nu prea mai are limite la furat...in tara asta sunt sute de hectare de floarea soarelui, daca nu chiar mii...si cea mai ieftina sticla de ulei de floarea soarelui, in momentul de fata, este peste 5 RON...o familie (sot, sotie, si un copil) cu un singur salariu minim pe economie nu cred ca poata sa traiasca in acest sistem...ca sa nu zic sa traiasca decent...cum e in strainatate...acolo...cu un salariu minim pe economie intr-o familie, traiesti decent o luna de zile, si mai ai si bani sa pui deoparte...dar la noi...


P.S.:daca aveti si alte pareri..lasati un comment tot aici:D