Friday, April 18, 2008

Apa noastra cea de toate zilele

Mi-e seeeeteee...este ora 23.15 si de aproximativ 6 ore in cartierul Pacurari nu este apa curenta. Ne certam de mai bine de o ora cine sa coboare sa cumpere o sticla de apa, suc, anything..ceva de baut. Dar nimeni nu are chef de plimbari nocturne asa ca in timp ce imi "completez" licenta salivez la un gat de apa. Ce buna ar fi fost acum apa fiarta pe care o bea colega mea pentru o cura de slabire...dar nici de aia nu mai este.
Am venit infometata de la scoala si dupa masa am fost prea obosita sa mai spal vasele, vorba unei colege, "orice calic, dupa masa sta un pic". Andreea, sper sa nu ma acuzi de plagiat. Si dupa o masa copioasa, ca imi facuse foame mare laboratorul lui Haza...si vasele s - au adunat pe masura. Nu vreti sa vedeti momentan bucataria. Apropo, poate ma ajuta cineva maine la curatenie. Chiar daca e trecut de 23.30 eu inca mai sper intr - o minune.

1 comment:

PyroManu said...

daca vrei....te pot ajuta eu la curatenie:D....cu cea mai mare placere te ajut....si stii asta:*