Saturday, March 8, 2008

La multi ani iubita MAMA!


Mama - cel dintai cuvant, cel mai dulce zambet, cel mai sincer suflet, cel din urma vis,cea mai dulce voce, cea mai grea durere, cea mai mandra floare, cea mai scumpa carte.

Aceasta ar putea constitui definitia celei mai scumpe persoane de pe Pamant. Si totusi, cuvintele sunt prea putine pentru a explica ce inseamna fiinta "mama". Domnul invatator ne spunea ca nu exista cuvinte pentru a putea explica ce inseamna mama si ca suntem prea mici ca sa ne dam seama de semnificatia acestui cuvant. Atunci nu puteam sa il inteleg dar acum imi dau seama despre ce vorbea. Pentru mine, parintii mei sunt aerul pe care il respir zi de zi, pentru ei traiesc


8 Martie este ziua care ne face sa ne amintim de fiinta care ne - a dat viata si care ar face orice pentru noi. Dar oare avem nevoie de aceasta zi ca sa ne amintim acest lucru? Nu trebuie sa ii multumim in fiecare clipa din viata noastra pentru ca existam?

Pentru ca nu pot fii alaturi de mama mea in aceasta zi speciala as vrea sa ii transmit un sincer LA MULTI ANI si sa ii multumesc pentru tot ce a facut pentru mine, vreau sa stie toata lumea ca este cea mai buna mama din lume. Iti multumesc pentru educatia care mi - ai dat - o si sa dea Dumnezeu sa - mi pot educa si eu la fel copii, cu atata grija, cu atata dragoste.



No comments: