Sunday, March 23, 2008

Un DJ in ascensiune

DJ Andy la mixere


La cei 20 de ani, Andrei Popa alias DJ Andy a reusit sa - si construiasca un renume in lumea DJ - lor din zona. De mai bine de 5 ani muzica adevenit pentru DJ Andy mai mult decat un simplu hobby. In prezent este rezident la unul dintre cele mai influente cluburi din Piatra - Neamt, Club Tonique.


Alina Simion: De unde a inceput pasiunea pentru muzica?
DJ Andy: Pasiunea pentru muzica mi - a insuflat - o un prieten, rezident in acea vreme la discoteca din localitatea natala. Mai in joaca, mai in serios, m-a invatat sa mixez, iar a doua zi m - a prezentat patronului de la club. In sase luni am ajuns sa fiu rezidentul Clubului Arena din Zanesti.
A.S:
Cum ai ajuns sa mixezi pe litoral?
DJ Andy: Am avut o colaborare cu DJ Costi si cu persoana care se ocupa de sonorizarea si luminile din acea discoteca. El mi - a propus sa mixez pe litoral in statiunea Venus. Asta se intampla in 2005. A fost frumos dar tot mai bine e acasa. Cand am revenit in Piatra - Neamt am fost invitat sa mixez in Club Insomnia din Bicaz.
A.S:
Cum ai inceput colaborarea cu Andrei Nedelcu, colegul tau din ProDJ Team?
DJ Andy: Eu cu Andrei ne - am gandit sa formam aceasta echipa (ProDJ Team) cu gandul de a ne promova mai bine. Noi am mixat ceva timp impreuna, abordam stiluri diferite de muzica si avem stiluri diferite de a mixa. Am zis ca ar fi ceva nou si interesant.
A.S:
Cum l - ai intalnit pe Andrei?
DJ Andy: Andrei este nepotul patronului meu din Club Arena. Arta mixatului a invatat - o si el de la patron. Ne - am intalnit in diferite cluburi pe unde mixam si ne - am dat seama ca ar iesi o echipa buna.
A.S:
Faptul ca existati pe Internet v - a ajutat intr - un fel pana acum?
DJ Andy: Site - ul
http://www.prodjteam.ro/ ne - a ajutat foarte mult, am fost promovati si contactati mai usor.
A.S: De cat timp exista acest site?
DJ Andy: De aproape un an.

A.S: Ce stil de muzica promovezi?
DJ Andy: Minimal - teck, techno, minimal - techno, deep - house. Imi place sa diversific, nu vreau sa fiu monoton promovand doar un stil de muzica.
A.S:
Imi poti da cateva nume de DJ alaturi de care ai mixat?
DJ Andy: Am mixat in warm - up - ul lui DJ Adrian Eftimie cand a fost prima oara in Piatra - Neamt, in warm - up - ul lui DJ Kozo si de curand, in warm - up - ul lui DJ Sebo.
A.S:
Ce DJ preferati ai?
DJ Andy: Nu prea am DJ preferati din Romania, imi plac Lucio Aquilina, Claude Vonstroke, Roger Sanchez si Mark Knight.

No comments: