Wednesday, May 9, 2007

E lucru mare in lumea asta sa fii OM...

Imi vad colegii la televizor plangand, vad flori multe si lumanari...toate sunt pentru Vanda Condurache. Astazi am citit si am vizionat zeci de stiri si tot nu pot sa cred, nu vreau sa cred ca doamna profesoara nu mai este printre noi. Nu pot sa inteleg de ce Dumnezeu ii ia langa El numai pe oamenii buni. Astazi a fost inmormantat Octavian Paler si a murit Vanda Condurache. Oamenii adevarati incep sa plece de langa noi unul cate unul. Poate s - au saturat de atata minciuna si ura.
Directorul de programe la TVR Iasi, Vanda Condurache a stiut sa fie si o profesoara exceptionala. Din acest motiv, noi, studentii de la Jurnalistica, cei care am avut deosebita onoare sa o avem profesoara, o numim cu atata usurinta "mama noastra". A stiut intotdeauna sa ne incurajeze atunci cand unii se indoiau de "menirea" lor. Ne spunea mereu cat de grea si fascinanta este in acelasi timp meseria acesta, cea de jurnalist. Si a stiut ce inseamna sa fii cel mai bun, ne - o demonstreaza numeroasele premii pe care le - a primit de-a lungul timpului.
Premiata, in 1998, la Salonic, cu Marele Premiu al Comisiei Europene pentru Coproductii pentru Programul International "ALICE", in 2005 de catre Asociatia Profesionistilor de Televiziune din Romania pentru interviul „Bernard Pivot - calator in lumea cuvintelor", autoare a numeroase interviuri cu personalitati importante, printre care si fostul presedinte francez, Francois Mitteran., A primit, in 2004, Ordinul „Palmes Academiques”, distinctie acordata de ambasadorul Frantei (ordin instituit de Napoleon in 1808).
Nu am sa pot uita niciodata ziua aceasta si felul in care am aflat ca Vanda Condurache a murit. A fost o doamna in adevaratul sens al cuvantului. Nu am cuvinte sa ii multumesc pentru tot ce ne-a invatat si pentru tot ce a facut pentru noi. Putem spera doar ca acum se afla intr - un loc mai bun...Dumnezeu sa o odihneasca in pace! Nu te vom uita niciodata!!!

Inmormantarea va avea loc vineri, 11 mai 2007, la ora 11.00, la Cimitirul Evreiesc.

1 comment:

Andreea Cochior said...

asa este...o mama a fost pentru noi, Dumnezeu sa o odihneasca in pace !