Thursday, August 28, 2008

Prietenilor...

E ultima mea vacanta. Vara aceasta am incercat mai mult ca niciodata sa am parte de o vacanta plina de momente de neuitat. Nu stiu cat am reusit dar ma bucur ca am petrecut foarte mult timp alaturi de prietenii mei. Am avut nevoie de ei mai mult ca niciodata si spre bucuria mea, ei au stiut sa fie alaturi de mine. Stiu ca in ultima vreme am fost fosrte irascibila si va multumesc ca ati avut rabdare cu mine.
Viata...e o carte cu filele in diferite culori. Eu am ajuns la filele gri spre negru...cu toate ca sper sa nu ajung la cele negre. Voi, prietenii mei ati stiut cand mi-a fost bine si v-ati bucurat impreuna cu mine, ati stiut cand ma simt rau si ati plans impreuna cu mine. Acesta este un text pentru prietenii mei, adevaratii prieteni, e felul meu prin a-mi cere iertare si a va multumi cum stiu eu mai bine pentru prietenia voastra, prin scris.
Ai grija de tine fratiorul meu scump si de abia astept sa ne revedem mai fericiti ca niciodata! Te iub mult! Va iub mult pe toti!

No comments: